Cartofi pai si pui la rotisor. Cu mujdei.

Deci poze cu mujdeiu` n`avem ( Sergiu, de ce nu avem? ).
Asa, sa incepem. Deci, in primul rand avem nevoie de cartofi ( cam 2 kg aveam noi, ca eram 3 ), 5 oua ( 2 Mariuz, 2 Sergiu, 1 eu - nu`s atat de dotat - ), 2 catei de usturoi, o cutie de smantana, 2 pui ( cam 1.5 kg impreuna ), condimente cate`ncap ( de la sare/piper la rozmarin, busuioc ), putin ulei, si rabdare.
Puii erau cam inghetati ei, deh era frig afara, asa ca i`am pus la dezghetat, sub apa fierbinte, sa nu stam 3 ore dupa ei.
IMG_2514
Intre timp, am curatat cartofii ( Mariuz's job ), i`am taiat
IMG_2516
si i`am pus la prajit. Dupa ce s`au prajit cartofii, am facut si ocheanele, ca erau tare fomisti astia doi. Cam asa arata farfuria finala :)
IMG_2519
( ardeii aia iuti erau mai mult ardei grasi, nu piscau deloc. Mersi Darina ).
Dupa asta am inceput sa ma joc cu puii
IMG_2521
I`am uns bine cu ulei, dupa care am pus condimentele pe si in ei.
IMG_2528
Nu va rusinati sa bagati condimente sub piele, intra mai repede in carne, pielea se intareste repede si nu apuca aroma sa intre bine in carne. Dupa ce i`am uns bine, i`am lasat cam 15-20 de minute, la marinat ( nu, n`are treaba cu Basescu ).
IMG_2530
Urmeaza partea cea mai dureroasa. Asteptarea. I`am pus in cuptor
IMG_2541
Dupa ~25-30 de minute :
IMG_2544
Dupa aceleasi 25-30 de minute, fomistii ( se uitau la TV ) :
Fomistii :)
Dupa o ora, o ora si ceva ( apropo, nu dati focul prea tare, sa nu se arda puiu` ) :
IMG_2545
Poze cu puii gata facuti nu am, ca n`am apucat sa facem, au sarit fomistii pe ei si gata. S`au dus. V`am ramas dator cu mujdeiul. Am curatat si zdrobit un catel de usturoi ( nu, nu latra ), am pus apa, ulei si am amestecat. Dupa care am adaugat smantana, chili si marar. Nu va sfiiti la apa, sa nu iasa mujdeiul prea gros, ca nu se intinde pe pui. Deci pofta mare.
P.S. Sica, Sergiu, diseara ce gatim?

Comments

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

pizzerie italieneasca in margu turesh

Ciorba de cartofi