pizzerie italieneasca in margu turesh

este o pizzerie italieneasca langa backstage in margu turesh , aluatul este foarte subtzire si
ingredientele cica is aduse de la mama lor din italia
comparat cu ce am halit prin US si italia pot sa jur ca e cea mai apropiata pizza comparata cu cea made in Italy
Acolo in Bergamo am mancat cea mai buna pizza cu peste (sarat) ever
In Bostonica noastra am gasit Vigo langa summer st si mai sunt cateva prin cartierul italian adicalea
North End in rest NU recomand Domino sau alte porcarii
Prietena mi-a zis de ceva pizzerie noua in orash care s-a deschis dupa ce am plecat in Boston
Trebuie sa incerc
ahh si mai este si reea.net restaurant fostul asterix deasupra la crapatica

Comments

Alex Stanciu said…
Am fost cu un anume George la o pizzerie în oraş, p-acolo prin Dâmbu. Faină pizza, enorm de scump vinul, 60 de lei butelca. Am dat-o pe bere, deşi mergea un vinişor. Da' la preţu' îla, vindeam şi rinichii şi plămânii plus juma de creier ca să plătesc nota.
Da' ce, pizza aia de la Cantri ce are?
La cantri e mai buna numa sa cerem muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult muuuuuuuuuuuult ardei

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

Ciorba de cartofi