Ciorba de cartofi

Deci e post. Deci musai sa facem ceva de post. Aiurea, ne`a venit si noua in neuroni ciorba de cartofi. Am luat niste cartofi ( barabule pentru moldoveni ), un ardei gras, o bucata de gulie( nu mare ), o bucata de telina ( nici asta prea mare ), o ceapa ( potrivita ), niste bulion, sau rosii intregi in bulion ( astea`s mai bune ), cam 2 morcovi, ceva conopida ( cata va place ). Am taiat cartofii in cubulete, morcovii la fel, si ardeii cubulete, gulia si telina raman asa cum sunt. N`am avut patrunjel, puteti pune si o radacina de patrunjel. Intreaga, sau cubulete ( eu nu ma dau in vant dupa patrunjel cubulete in ciorba ), ceapa am crestat`o, sa iasa mai bine aroma din ea, si le`am atuncat pe toate`n oala.
image001
Am lasat zeama sa fiarba, pana sa se intrepatrunda bine aromele, am pus rosiile si conopida ( taiata mai marunt, nu buchetul intreg, ce Dumniezo ! ), am lasat sa dea un clocot dupa care am adaugat verdeturi. Multe. Patrunjel, cimbru, marar, leustean, busuioc, si niste vegeta, pentru gust.
image001
Dupa asta, inainte sa zic 'gata', am luat un polonic din zeama, si am amestecat niste smantana ( o cutie ) cu zeama respectiva, si am turnat`o in oala. Dupa un clocot, gata. Cam asa a iesit experimentul :
image002
Pofta mare, puneti otet cat vreti. Sare idem. Cam atat, daca nu iese bine, mai incercati :)

Comments

Maaaaaaaaama ce bine arata,
aseara am halit doua portzii , cred ca
eram in stare sa halesc vreo 3 farfurii:P
As iesit extraordinar - ceva asemanator
am mai (da nu se compara cu ce a iesit asear) gustat la o mahnastire di prin moldova

Se mai poate pune un pic de patrunjel sau
leushtean in farfurie , sau peper - dupa gust

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

pizzerie italieneasca in margu turesh