Mamaliga cu branza

Deci banal. Stiu, e banala mamaliga cu branza. Da` e post. Si noi suntem ai dracu de religiosi, si tinem post. Asa ca mancam de post. Si de prost. Si am hotarat sa facem mamaliga cu branza. Da` din aia de o bagi la cuptor.
Asa ca am facut mamaliga ( aici nu am poza, e mamaliga, ce mare branza? ), una asa, mai moale ( fetele, nu rositi ! ), colegul bucatar a cumparat branza de burduf ( de ce? finca aia`mi place, pisca la limba si e mai aromata ), si am purces la gatit. Am loat un vas d`ala de Jena, sau cum i`o zice ( e de toata jena, stiu ), l`am uns cu nitel ulei, am pus o paturica de mamaliga, pe care am acoperit`o cu un strat de branza. Cum mai aveam mamaliga, am mai pus un strat. Branza, la fel, mai era, deci mai punem un strat. Ia uite, mai avem mamaliga, mai punem un strat. Branza asta n`o s`o lasam deoparte, o punem peste
image014
Asa, dupa ce am facut minunatia asta, am bagat`o in cuptor. Cuptorul l`am incalzit inainte, sa nu stam o viata dupa banalitatea asta. Am lasat mamaliga in cuptor cam o ora, cat de`o barfa si un episod din Futurama. Dupa care am scos`o afara, mamaliga, ca nu mai puteam de pofte. Cam asa a iesit. Fu gustoasa, credeti`ma pe cuvant.
image016
Mancare simpla, banala, da` gustoasa rau.
Nu mai stiu daca am mancat ardei iuti cu mamaliga. Da` se prea poate.
P.S. Care`i masculinu` de la mamaliga ? Tataliga ?!

Comments

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

pizzerie italieneasca in margu turesh

Ciorba de cartofi