Cartofi pai cu cascaval pane

Cartofii pai stiti cum se fac, asa ca nu`mi mai pierd vremea cu ei.
mures 8 martie 027
Cascavalul l`am taiat felii cam de un centimetru grosime, am batut 2 oua cu faina pana au facut spuma si pesmet intr`o farfurie. Am bagat cascavalul in oua, si dup`aia l`am tavalit bine in pesmet. Am incins uleiul in tigaie ( cam 4-5 mm de ulei nu mai mult ), si am bagat cascavalul in tigaie.
mures 8 martie 028
In 2 minute maxim, e facut, sa`l mai intoarceti din cand in cand, dar sa nu`l lasati prea mult, cascavalul se topeste repede.
mures 8 martie 030
Il aruncati peste cartofii prajiti si gata. Merge cu bere si muraturi, sau salata de cruditati, ce aveti la indemana. Sau cu ardei iuti :)

Comments

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

pizzerie italieneasca in margu turesh

Ciorba de cartofi