Clatite cu branza de vaci

Deci n`am gasit urda :( Si am facut clatitele cu branza de vaci. In fine, sa incep cu inceputul. Aveam asa, un litru de lapte, un kil de faina ( da` am avut nevoie numai de aproximativ 200 de grame ), zahar, zahar vanilat, branza de vaci, 2 oua.
mures 8 martie 018
Am pus faina intr`un vas, impreuna cu ouale, niste zahar vanilat ( sa`i dea aroma de vanilie ), si niste lapte. Am amestecat de mi`a venit rau, adaugand lapte pana sa iasa o chestie cremoasa, nu solida, nu lichida ( halal explicatie ). Cam asa arata :
mures 8 martie 020
Dupa asta, am pus tigaia pe foc, am turnat putin ulei ( putin putin, serios ), si l`am lasat sa se incinga ( picurati din compozitie in tigaie, daca sfaraie, e incins uleiul ) si am pus cu polonicul din compozitie, si am intins`o prin tigaie
mures 8 martie 021
Dupa ce s`a rumenit pe o parte, o intoarceti, cu ce aveti - cutit, spatula, o aruncati in sus, orice -
mures 8 martie 023
Branza am amestecat`o cu zahar vanilat si marar. Am intins clatitele pe o farfurie, si le`am umplut cu branza. Mergea urda mai bine, da` nu a gasit colegu` bucatar, asa ca am facut umplutura cu branza de vaci. Ata ete
mures 8 martie 025
Merg cu lapte, ca`i cam uscata branza aia de vaci de la magazin. Fara ardei iuti

Comments

Popular posts from this blog

Ficatei de pasare cu cartofi piure

pizzerie italieneasca in margu turesh

Ciorba de cartofi